Klacht: Tina wordt niet bezorgd

Ruygrok op 26 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag, mijn dochter heeft een abonnement op de Tina, deze wordt regelmatig niet bezorgd, terwijl mijn man in zijn post app wel ziet dat die bezorgd zou moeten worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de Tina wel altijd wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2021 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. In uw melding geeft u aan dat u een klacht heeft over de bezorging van de Tina op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U heeft laten weten dat u de Tina meermaals niet heeft ontvangen niet heeft ontvangen terwijl deze wel in de app stond. Ik kan mij voorstellen dat u hier ongerust over bent. Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd.

Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzenders uw poststukken als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) hebben verzonden, zijn uw poststukken niet te volgen in onze systemen. Ondanks dat dit tijdschrift gefotografeerd is, kunnen we deze dus niet volgen tijdens het bezorgproces. Ik raad u aan ook de afzender te informeren over uw klacht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ruygrok