Klacht: The delivery of the item was unsuccessful

Jane001 op 18 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

The delivery of the item was unsuccessful, wat moet ik nu doen? Het gaat hier om 2 pakketjes.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn spullen heb gekregen of mijn geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2018 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vorm,

U heeft meerdere klachten ingediend over hetzelfde probleem. Ik heb u een antwoord verschaft op een andere klacht. Derhalve sluit ik deze klacht af.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor overige vragen of klachten, kunt u via de andere klacht contact met ons opnemen of via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door