Mijn Klacht:
The delivery of the item was unsuccessful, wat moet ik nu doen? Het gaat hier om 2 pakketjes.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn spullen heb gekregen of mijn geld.

Jane001 op 18 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
The delivery of the item was unsuccessful, wat moet ik nu doen? Het gaat hier om 2 pakketjes.
Wanneer ik mijn spullen heb gekregen of mijn geld.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 juli 2018 om 15:19 geantwoord
Geachte mevrouw Vorm,
U heeft meerdere klachten ingediend over hetzelfde probleem. Ik heb u een antwoord verschaft op een andere klacht. Derhalve sluit ik deze klacht af.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor overige vragen of klachten, kunt u via de andere klacht contact met ons opnemen of via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL