Klacht: tem dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

soufiane21 op 11 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

ik heb een paket besteld via dealsmachine.
Mijn pakket staat vanaf 9 mei 2017 al op: Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE
Krijg ik mijn pakket nog binnen of niet?

Gewenste Oplossing:

Als ik weet of ik mijn pakket nog krijg, zoniet wil ik mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Mahdi, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer uw pakket bezorgd zal worden. Om de status van uw zending na te kunnen kijken ontvang ik graag de track&trace code van uw pakket, dit mag ook de buitenlandse code zijn. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Hallo, track & trace code: RC105425129MY By MYRAMCJ

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Mahdi,

Hartelijk bedankt voor de barcode. Ik heb de status bekeken en ik zie dat de Nederlandse barcode van uw pakket 3SRETA4375064 is en inmddels beschikbaar is bij Drogist Van Nierop in uw woonplaats. Als u deze code meeneemt samen met uw ID of paspoort dan kunt u het pakket afhalen.

Ik heb nog wel een tip voor u mocht u in de toekomst nog eens een pakket uit het buitenland verwachten. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

https://www.internationalparceltracking.com

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door