Klacht: Te late bezorging

krysti op 09 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20-11-2022 pakket afgegeven bij post. Nl voor verzending naar Canada. Pas op 21-12-2022 krijg ik melding dat pakket de grens over is.
Tot op heden is pakket nog niet op plaats bestemming.
Het pakket is dus 31 dagen op de plank blijven liggen.
Communicatie met post is moeizaam en kunnen geen uitsluitsel geven.

Gewenste Oplossing:

Kan de situatie niet meer herstellen. Het betrof een huwelijkscadeau dat nu ruim te laat aankomt, als het überhaupt aankomt.

In iedergeval beter dienstverlening en terugkoppeling wanneer verzending vertraging oploopt (buitenland).
Deze situatie betrof Nederland en niet specifiek bezorging in Canada.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Wat ontzettend jammer dat uw zending door onduidelijke redenen vertraging heeft opgelopen in de verzending. Mijn oprechte excuses. We hebben hier telefonisch contact over gehad en we hebben afgesproken dat ik u een e-mail ga toezenden voor de verdere afwikkeling. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht krysti

1 jaar geleden - dank voor de correcte afwikkeling d.m.v. restitutie van de portokosten.

Alle klachten die gemeld zijn door krysti