Klacht: Te laat bezorgd

op 14 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 februari 2020 om 14:26 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen poststuk op 9 februari heeft ontvangen, maar dat deze 12 februari bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat we op zondag en maandag geen post bezorgen, wordt de post pas maandag verwerkt. We streven erna om de post de volgende bezorgdag te bezorgen, maar dit is geen garantie.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door D. Zeeman