Klacht: Te laat bezorgd

op 14 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 14 februari 2020 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen poststuk op 9 februari heeft ontvangen, maar dat deze 12 februari bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat we op zondag en maandag geen post bezorgen, wordt de post pas maandag verwerkt. We streven erna om de post de volgende bezorgdag te bezorgen, maar dit is geen garantie.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D. Zeeman