Klacht: te hardenrijden bezorger kenteken 70 blxz

marlies55 op 12 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze bezorger reed te hard in een woon wijk met spelende kinderen.reed echt geen dertig km

Gewenste Oplossing:

bezorger aan spreken en blackbox controleren

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van Helden, Bedankt voor uw bericht. Het is zeer spijtig dat de bezorger te hard reed. Ik reageer graag op uw bericht. uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger te hard heeft gereden waar hij maar 30 mocht. Ik begrijp dat dit als zeer vervelend wordt ervaren en bied hier mijn oprechte excuses voor aan. Echter kunnen wij aan de hand van de uitspraak deze bezorger niet achter halen welke bezorger dit is. Graag ontvang ik een 3S-code van een bezorgd pakket, plus de datum en het tijdstip van het moment dat de bezorger te hard in uw woonwijk reed. Als u niet in het bezit van een 3S-code bent mag u ook het kenteken van de bezorger sturen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - ik heb in mijn bericht het kenteken nummer door gegeven.gr marlies van helden

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - en er zijn nog meer mails verzonden uit de buurt

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van Helden, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het kenteken wel verzonden is en dat er meerdere berichten vanuit de buurt gekomen zijn. Echter heb ik geen kenteken in uw bericht aangetroffen. Tevens heeft u de datum en het tijdstip niet doorgezonden. Ik wil u verzoeken deze gegevens alsnog te verstrekken. Zonder deze gegevens is het niet mogelijk een klacht te registreren. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Van Helden, Mijn excuses. Ik zie nu dat u het kenteken in de titel van uw klacht heeft vermeld. Ik hoop dat u nog zou willen doorgeven op welke datum, welk tijdstip en welke locatie dit exact is voorgevallen. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - 21 juni om 19.30 gr

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2018 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Helden,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende inforamtie. Graag informeer ik u hierover.
Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat hij hierop aangesproken zal worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. De melding wordt intern besproken en behandeld, u krijgt verder zelf geen persoonlijk bericht meer over de afhandeling. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door