Klacht: Staat wel in de postnl app, maar nooit bezorgd!

op 15 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo.
Ik lig al weken in de clinch met postnl.
Er staat in de postnl app een pakketje, wat nooit is bezorgd?
Ik heb dat gemeld via twitter bij postnl en ik krijg als antwoord
dat de leverancier het maar moet oplossen!
Tevens heb ik heel het verslag nog op. Twitter staan!
Het is te zot voor woorden, dat je postnl hier niet voor
aansprakelijk kan stellen!

Zelden of nooit.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 april 2019 om 10:56 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland niet heeft ontvangen. Op 23-3-2019 heeft mijn collega een klacht voor u ingediend. Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Daarnaast is uw zending zonder aanvullende verzekering verzonden en is er vanuit PostNL geen schadevergoeding mogelijk. U kunt contact opnemen met de afzender voor een eventuele oplossing.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zijn de collega's uit dit gebied geïnformeerd over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 april 2019 om 11:26 geantwoord

Weer een waardeloos antwoord.
Maar ja, als je het alleen recht heb over post bezorgen, kan je zulke antwoorden
verwachten, het is te zot voor woorden, en ja, om pakketjes uit het buitenland wordt zeer slecht omgegaan door PostNL.

Alle klachten die gemeld zijn door Wimdehelpdesk