Klacht: Slechte service, bereikbaarheid en organisatie

Krishna108 op 23 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketten worden via de TT code opgegeven als bezorgd, terwijl dit niet het geval is. Vervolgens wil je contact opnemen met een servicenummer, die overigens niet te vinden is. Je wordt langdradig omgeleid via een computer om dan eventueel in contact te komen met een persoon.
Niet klant- en gebruiksvriendelijk. Organisatie die eigenlijk te ver van de mensen staat en eigenlijk niet echt een toegevoegde waarde kan bieden in vergelijking met andere concullega’s.

Gewenste Oplossing:

Betere bedrijfsprocessen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juni 2022 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een niet ontvangen product en het gebruik van onze chatbox. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. U geeft aan dat u een zending niet heeft ontvangen terwijl deze als afgeleverd staat. Ik kan mij voorstellen dat u daar niet tevreden over bent. Mocht de zending nog steeds niet in uw bezit zijn dan adviseer ik u om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever bij ons een onderzoek laten instellen.

U geeft aan dat het gebruik van de chatbox niet klantvriendelijk is. Deze melding heb ik geregistreerd zodat het gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Krishna108