Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een niet ontvangen product en het gebruik van onze chatbox. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. U geeft aan dat u een zending niet heeft ontvangen terwijl deze als afgeleverd staat. Ik kan mij voorstellen dat u daar niet tevreden over bent. Mocht de zending nog steeds niet in uw bezit zijn dan adviseer ik u om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever bij ons een onderzoek laten instellen.
U geeft aan dat het gebruik van de chatbox niet klantvriendelijk is. Deze melding heb ik geregistreerd zodat het gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice