Klacht: Schandelijke behandeling Koeriers

op 15 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou ik een pakket ontvangen wat ik besteld heb bij Zalando, wat ik uiteraard al betaald heb. Om even over 3 uur wordt er aangebeld.Ik doe nooit zo maar open anders staan zij bij mij binnen.Dus ik vraag wie is daar, POST NL. Ik doe open, want verwacht mijn BETAALDE PAKKET. Daar staat een koerier, zo noem je dat geloof ik en zegt ik heb een pakje voor u.Maar voor ik het afgeef, wil ik eerst weten waarom u een klacht hebt ingediend voor een collega van mij ik ben zijn baas. Ten eerste zakt je broek daarvan af, want dat is geen koerier, maar of een crimineel of één of andere racist. Wat ik eerder denk.Er hangt namelijk aan mijn deur iets, waaraan men kan zien, wie ik ben, wie hier woont. Wat mijn geloof is. En wij zijn voor deze groep hier in Nederlandniet bepaalt goed gezind. Want ze moeten toch wat, als je mee wil tellen.En dat bleek ook wel. De andere koerier waar het dus over ging, mijn klacht van weken geleden, die ik inderdaad naar POST NL had geuit, kwam naar boven, de trap op. En de twee bijdehante stonden tegenover mij. Ik zei , wie ben jij dan wel dat ik jou verantwoording moet afleggen? Ik ben zijn baas. Hoe heet je dan, zei ik? Want hij dacht dat hij met een gek te maken had, maar dan had hij POST NL, want die zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor wie zij sturen toch de verkeerde voor. Hij zei zijn naam, ik liep naar binnen, pakte pen en papier en schreef die op.Ondertussen zeggende, dat zal ik dan eens informeren bij je baas?

Waarom ik de klacht toen had ingediend, zal ik vermelden. Die andere had weken geleden bij mij aangebeld, maar niet normaal.Alsof er brand was en of hij zag toen al dat voorwerp aan mijn deur hangen.Dat kan ook, dat hij toen al wist, oh die wonen hier. Maar angst hebben wij allang niet meer. Dat is namelijk heel lang geleden, dat wij dat waren, angstig en dat wij over ons heen lieten lopen. Maar nu is het 2019 geen 1937 of 1938 meer. Dat hadden ze even niet door. Dus die belde als een mesjoggene aan.Ik was overigens aan het werk voor mijn bedrijf en had een zakenrelatie aan de telefoon. Ik liep naar de deur en vroeg wie er was. POST NL, ik zeg, ik heb niets besteld,Nee voor de buren.DUS EN NIET VOOR MIJ,GEDRAAGT ZICH ALS EEN PERSOON WAARVAN JE DE NAAM NIET VAN WIL HOREN EN DAN NOG EEN GROTE SMOEL TOE. Want ik deed open en vroeg of hij niet wat minder zou kunnen aanbellen.Mijnheer was beledigd want het was niet zo,Nee, liegen kunnen ze, dat ze het zelf nog geloven. En zei ook nog, na ik niet toegankelijk voor hem was, dat ik op kon sodemieteren. En dat was mijn klacht. Daar werd ik gisteren voor op het matje geroepen. In mijn eigen huis, om MIJN BETAALDE PAKKET van Zalando in ontvangst te nemen. Die ik uiteraard ook op de hoogte van alles heb gesteld. En tevens de Politie van het voorval heb ingelicht.Ik zei alleen een gegeven moment. Ik moet mij verantwoorden? Aan jou die bij mij aanbelde als een gek. Het was een leugen, dat had hij niet gedaan.Dacht POST NL, Zalando en deze twee nietsnutten nu echt dat ik daarmee in discussie wens te gaan. wat ik ook zei.Ik kreeg MIJN BETAALDE PAKKET niet en ze zijn weggegaan. Met mijn BETAALDE PAKKET. Zal dit de tactiek, de moraal van POST NL zijn? Zulke mensen langs te sturen?? Die absoluut niet weten hoe het hoort.Of ze weten het misschienwel???? Maar dachten even hun wel bekende streken uit te voeren bij Mevr. M.Deegen. Wat hadden ze het fout zeg.POST NL moet niet de moed hebben ook nog maar iemand bij mij langs te sturen.Deze schoenen, BETAALD EN WEL, worden maar afgegeven bij een afhaalpunt die zij mij melden.En voor de rest MAG NOOIT MEER IEMAND VAN POST NL BIJ MIJ AAN DE DEUR KOMEN.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket naar een voor mij bekend afhaalpunt wordt gebracht en VOORAL POST NL NOOIT MEER AAN MIJN DEUR KOMT

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mia deegen

4 maanden geleden - Zojuist ontvangen van Zalando wat het eerste is wat ik tot nu toe heb vernomen en tevens mijn antwoord aan hen: Beste mevrouw Deegen,Uw retourzending van de bestelling 10201062297737 is op 11.05.2019 met de onderstaande artikelen bij ons aangekomen.  Het bedrag van € 55,90 voor de geretourneerde artikelen wordt teruggestort op uw creditcard rekening. Je kunt de terugbetaling vinden op je eerstvolgende maandoverzicht of op de dag van afschrijving.Als jullie maar goed weten dat ik deze zending niet geweigerd heb. Maar die treive honden van POST NL, aan deze Jodin wat ik dus ben, een kruisverhoor wilden afnemen. Mag dat duidelijk zijn, wat ook bekend is bij de Politie te Amsterdam. Joden zijn niet meer welkom in dit KOELERE land. Zou als ik jullie was om niet nog meer klanten te verliezen, zeker een andere koeriersdienst nemen. Jullie berichten mij nog, die TREIVE HONDEN van POST NL moeten tot nu toe nog één woord tot mij verrichten, als excuses. Terwijl ze weten dat ik gewoon betaald had en thuis was en twee Marokkanen als criminelen voor mijn deur stonden. Maar eenmaal een antisemiet, zal je dat altijd blijven. En alle Joden zullen zeker in de toekomst Nederland de rug toekeren. Zoals in '40-45 zal nooit meer gebeuren. En in de toekomst mogen jullie de islamieten hier bedienen. Vooral heel veel succes daarmee.Mevr.M.Deegen

Reactie van de melder van de klacht mia deegen

4 maanden geleden - God zeg Zalando komt in actie, maar tot nu toe nog nooit iemand die mij ook maar gebeld heeft of zijn of haar excuses aangeboden. Wat een tweede rangsbedrijven.Nu als ze zo met iedereen omgaan.Geef mijn portie maar aan fikkie. POST NL nog helemaal niet gereageerd. Maar dat is zo een schofterig bedrijf, maar alleen maar troep in dienst.Geachte Mia,Bedankt voor u reactie aan Zalando!De retourzending van bestelling 10201062297737 is verwerkt en er is 55,90 EUR teruggestort op 11.05.2019.U kunt de terugbetaling vinden op je eerstvolgende maandoverzicht of op de dag van afschrijving.Een terugstorting op een kredietkaart kan soms ook te zien zijn onder datum van bestelling (03.05.2019) in plaats van onder de datum van de terugbetaling (11.05.2019).Soms kan het ook zijn dat het volledige bedrag van de bestelling er niet (volledig) is afgegaan op uw afrekening.Mijn excuses voor de verwarring.Als u nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.Ik wens u een fijne dag.Met vriendelijke groeten,Ik antwoord altijd zeker als het geen zakenmensen zijn, maar schofterige robotten. Lachen kan je altijd met mij,Want over mij heen lopen doet niemandZeker heb ik nog een vraag.Ik heb een klacht bij jullie ingediend, omtrent POST NL. Ik heb namelijk helemaal niets geweigerd. Maar helemaal niets, was gewoon thuis. Toen die twee dweilen(Marokkannen) bij mij aanbelden. En weten dat hier een Jodin(ik dus) woon. Ik kreeg een kruisverhoor i.p.v mijn schoenen die ik keurig betaald had. Waarom hoor ik hier niets over.Ten eerste over mijn klacht waarover ik ook door jullie terug gebeld zou worden, En uiteraard krijg ik mijn geld terug, want niet doe ik jullie een civiele procedure aan.En dat is ook wel bij jullie bekend. Vandaar misschienik nu bericht heb gekregen.Want het zou ten eerste 2 weken duren en dan krijg ik mijn geld terug binnen 5 dagen.Maar ik neem aan dat ALShet terug gestort is.Wat ik eerst nog maar moet zien, dat het snel terug staat op mijn credit rekening. En er is niet een beetje afgehaald, gewoon alles. Het zou toch wel zo netjes zijn, dat lijkt mij.Als JOODSE zakenvrouw, die nog steeds zaken doet, al ben ik 70 jaar als één van allen eens contact met mij had opgenomen. Ik zet dit schrijven wederom en op FB en op de Klachtenlijn waar een klacht staat over POST NL. Maar uiteraard komen jullie er ook in voor. Ik bestel bij jullie, dan moeten jullie zorgen, dat een fatsoenlijke vrouw, wat ik ben, gewoon haar spullen krijgt. En niet is het wel zo netjes contact met de persoon op te nemen. Dus eerlijk gezegd van Zalando heb ik ook geen hoge pet op.Zie mijn klacht onder d.d. 852019Mevr. M.DeegenAntwoorden duurt lang bij jullie, maar een gek hebben jullie niet aan mij!!!!Van: info@zalando.nl Verzonden: woensdag 8 mei 2019 16:57 Aan: miadeegen@hotmail.com Onderwerp: Je bericht aan ZalandoHartelijk dank voor je bericht aan Zalando.Wij hebben je vraag ontvangen en streven ernaar deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.Vind ook het antwoord op je vraag in onze FAQ.Met vriendelijke groet, Je Zalando TeamDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Je kunt hier niet op antwoorden.-- Bezoekadres: Zalando SE Valeska-Gert-Straße 5 10437 Berlijn DuitslandWeb: http:www.zalando.nl - FAQs: https:www.zalando.nlfaqWettelijk vertegenwoordigers: Robert Gentz, David Schneider, Rubin Ritter,James Freeman II, David Schröder Voorzitter van de Raad van Bestuur: Lothar LanzIngeschreven in het handelsregister van het kantongerecht Charlottenburg Berlijn (Duitsland),HRB 158855 B Internationaal belastingnummer (USt-ID): DE 260543043 Verantwoordelijke voor eigen inhoud van Zalando SE (Naamloze vennootschap) volgens § 55 RStV: Robert Gentzv

Reactie van de melder van de klacht mia deegen

4 maanden geleden - Antwoorden zullen zij mij niet, geen van allen, maar dat ik je laat zien dat jullie nog heel veel moeten leren is een gegeven.En laat ik wat zeggen havaianas kan je overal kopen.Vooral als je centen in je zak hebt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze bezorgers. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Uiteraard is het niet de bedoeling dat onze bezorgers u op deze wijze aanspreken en uw pakket niet afgeven. Ik zou u daarom ook willen vragen om in een reactie op dit bericht de track trace code van de betreffende zending te sturen zodat ik deze twee bezorgers op hun gedrag aan kan laten spreken. Houd u er rekening mee dat wij zo snel mogelijk op uw bericht zullen reageren, maar dat dit gemiddeld een aantal werkdagen duurt. Voor snellere afhandeling kunt u contact opnemen met onze klantenservice.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht mia deegen

4 maanden geleden - U wil mij zeggen dat u ineens van niets weet?? Doe mij toch een plezier. Ik heb alle kanten van POST NL benaderd, op 8 mei, vandaag is het 13 mei. Jullie nemen mensen gewoon in de maling.En als u kunt lezen hierboven ziet u ook staan welke auto het was ZVVVJ35 op 8 mei in Amsterdam Rivierenbuurt,Die gast zegt dat hij Selik heet. Zoek het lekker uit. Ja, aan mij hebben jullie toevallig geen gek.Ik heb tevens op FB geschreven en bovenstaande tekst aan POST NL en naar Zalando. Nooit iets gehoord, nooit iets vernomen.Ook gebeld. Slechte zakenmensen, sorry dat ik het moet zeggen.Te schandelijk voor woorden.Er is tevens melding gemaakt bij Politie en Burgemeester van Amsterdam is nu ook op de hoogte.De tijd dat mensen geïntimideerd konden worden is al heel lang voorbij. Al denken jullie dat POST NL en Zalando dat je zo met mensen om kunt gaan!!!!

Reactie van de melder van de klacht mia deegen

4 maanden geleden - tracktracecode 3STBKH527487822 maar die hebben jullie allang ik heb alles in mijn email.Hebben jullie al 8 mei ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2019 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb bovenstaande berichten doorgelezen en wij hebben op Klacht.nl niet aangegeven dat wij van niets zouden weten. We hebben u enkel om de Track en Trace-code van het pakket gevraagd. Aan de hand van uw gegevens zie ik inderdaad dat over deze situatie reeds een klacht is gemeld via de telefonische Klantenservice. Uw klacht is doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. De betrokken medewerker(s) zullen worden aangesproken op de gang van zaken. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2019 om 18:57 geantwoord

Nou ik ben niet tevreden. Dat u hen aanspreekt is niet meer dan normaal. Maar dat hier ooit nog iets afgegeven mag worden. Nee, NEVER AGAIN, ik hoop dat u dit begrijpt.Het heeft voor ons ook nog een dubbele betekenis. NEVER AGAIN. Als u de geschiedenis \\\"kent zal u dat vast begrijpen?????

Alle klachten die gemeld zijn door mia deegen