Klacht: Schadebetaling nooit voldaan

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben een aantal weken geleden aangereden door een van jullie chauffeurs. deze chauffeur kon geen Nederlands en ik kreeg dus het nummer van zijn manager, genaamd Rafe (of Rafi). Dit is Rafe zijn telefoonnummer: 0636489650. Graag kom ik in contact met de manager van Rafe zodat ik het geld kan ontvangen wat ik heb moeten betalen bij de garage.

Ik ben tevreden zodra ik mijn geld heb ontvangen wat ik heb moeten betalen voor mij reparatie.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Paladin

2 weken geleden - Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat er een reactie komt op een klacht? Ik wacht al lang zat en wil graag in contact komen met mensen die dit voor mij kunnen regelen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u bent aangereden door één van onze chauffeurs. Ik kan me voorstellen dat u deze schade op PostNL wil verhalen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Het kenteken van de auto waar onze chauffeur in reed. - Op welke datum bent u aangereden? - In welke straat en woonplaats vond de aanrijding plaats? - Heeft u onlangs nog contact gehad met de chauffeur via zijn 06 nummer?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Paladin

1 week geleden - Goedemorgen,-De datum van het ongeluk was 5 september 2019 rond 18:00 -De aanrijding vond plaats op de goudplevier in IJsselmuiden -Ik heb geen contact gehad met de chauffeur omdat hij geen Nederlands kon spreken, allen half Engels. Hierdoor kreeg ik het nummer van zijn manager die ik hierboven ook al benoemd heb. met hem heb ik de laatste tijd ook geen contact meer gehad omdat hij de telefoon niet meer opneemt, vandaar deze aanpak.Ik hoop dat ik hierbij genoeg informatie heb gegeven.Met vriendelijke groet,Rob Schrijver

Heeft op 10 oktober 2019 om 12:33 geantwoord

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb uw melding geregistreerd, en ik zorg ervoor dat er uiterlijk 17 oktober contact met u wordt opgenomen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Paladin