Klacht: Schade

Wil van Bommel op 03 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg pakketje dat beschadigd is door een of andere roze vloeistof. Het betreft een witte blouse. Ik krijg de rose verkleuringen er niet uit. Daardoor is de blouse niet meer draagbaar. Ik heb een begeleidend briefje bij het pakketje gekregen dat het beschadigd was van post.nl.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding bedrag van 40,00 euro.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wil van Bommel

1 jaar geleden - Graag zou ik weten hoe het nu verder gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. In uw bericht geeft u aan dat u een pakket heeft ontvangen welke beschadigd is aangetroffen bij PostNL. Graag reageer ik op uw bericht. Wat jammer dat u de zending zo heeft ontvangen en dat de inhoud niet meer te gebruiken is. Ik kan me voorstellen dat u dat erg teleur heeft gesteld zo op de laatste dag van het jaar. Mijn oprechte excuses hiervoor. Om hiervan melding te maken en u te informeren over eventuele vervolgstappen ontvang ik graag nog de barcode van de zending. U kunt deze doorgeven middels een reactie op mijn bericht. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Wil van Bommel

1 jaar geleden - 3SKABA513656966

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 januari 2023 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie met de aanvullende informatie. Graag informeer ik u hierover.

PostNL gaat heel zorgvuldig om met zendingen, maar jammer genoeg is er altijd kans op beschadiging. Helaas is dit pakket onverzekerd verstuurd, daarom is er geen recht op compensatie vanuit PostNL. Voor schadevergoeding of vervanging, kunt u het beste de afzender benaderen. Mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Wil van Bommel

Heeft op 03 januari 2023 om 11:33 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Wat heeft track en tracé voor zin als je nooit een vergoeding krijgt voor beschadigde of zoekgeraakte pakketjes? Daar zou ik graag Uw reactie op horen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil van Bommel