Klacht: Sand

op 14 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds half dec-2019 kregen wij geen post meer van Sand.
Er moeten nog diversen brieven rondslingeren die nog niet bezorgd zijn.
Zoals de wegenbelasting. (dit kom ik trouwens veel op klacht.nl tegen)

Ik verwachte begin Feb dat alle post wel nabezorg zou worden, nu postnl, Sand heeft overgenomen.

Vandaag gesproken met de bezorgster die voorheen bij Sand werkte, en die gaf ook aan dat ze weinig te doen had de laatste maanden bij Sand.

Dat Postnl iemand langs stuurt bij het sorteercentrum van Sand en daar gaat kijken of er nog eventueel onbezorgde post rondslingert en die post alsnog nabezorgd.

En om uw antwoord voor te zijn: Wij hebben al geklaagd bij de belastingdienst.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 februari 2020 om 11:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de post die via Sandd was verzonden in december. Dat is natuurlijk erg vervelend om te vernemen. Graag reageer ik op uw bericht.
Vanaf 1 februari wordt alle post bezorgd vanuit het PostNL-netwerk. Wat er met de poststukken is gebeurd die u niet heeft ontvangen in december, kunnen we spijtig genoeg niet nagaan.

PostNL heeft op verzoek van de Belastingdienst de afspraak gemaakt om klanten met opmerkingen over het ontvangen van post naar hen door te verwijzen. Als u contact opneemt met de Belastingdienst, zullen zij voor u nakijken wanneer u de post had moeten ontvangen. Ik registreer daarom dan ook geen klacht voor u, dat zal de medewerker van de Belastingdienst voor u doen.

Als u verder meer post mist dat via Sandd is verzonden, raad ik u aan om dit tevens bij de afzender(s) aan te geven. Wellicht kunnen zij het opnieuw toesturen of hebben zij een andere oplossing voor u.

PostNL Klantenservice

Heeft op 14 februari 2020 om 12:07 geantwoord

Volgens mij wordt de klacht helemaal niet gelezen.
Ze raden aan om te klagen bij de belastingdienst, maar dat had ik dus al gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door lambik1965