Klacht: RR316 481 436PL

op 09 september 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 31.08 i missed delivery around 00.39 in night. This is not possible in this time post i not open. From this time my mail is in Amsterdam mail center. Where i can find my mail? Because in Monday i go to sweeden

Gewenste Oplossing:

I need this mail in this. What i can do?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 september 2019 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear sir, madam,

Thank you for your message. I understand you have a question about a shipment from abroad. U say there was a failed delivery attempt for this shipment at 00.32 AM. I understand you have some questions about this.

I have checked the status of this shipment. There was no delivery attempt for this parcel because there are some problems with the address label or with the barcode of the shipment. Because of this problems the parcel cannot be delivered. We try to fix this problem. If this is not possible, the parcel will be returned to sender. If it takes to long for the parcel to be delivered, I advise you to contact the sender for a fitting solution.

I hope to have informed you sufficiently.

Kind regards,

PostNL customer service

Alle klachten die gemeld zijn door Karol Grodzicki