Klacht: Rouwkaart veel te laat bezorgt

op 10 oktober 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag had ik een rouwkaart moeten ontvangen maar waarschijnlijk verkeerd bezorgt, maandag hebben ze hem proberen te bezorgen dat de straat was afgesloten maar dat is maar aan kant en de andere kant was gewoon open, dus dinsdag pas de kaart gekregen terwijl de begrafenis al op woensdag was. Ik vind dit een seer kwalijke zaak.

Gewenste Oplossing:

Als mijn klacht serieus word genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2019 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een rouwkaart te laat heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik u condoleren. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan.

Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw rouwkaart vertraging heeft opgelopen, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen. Ik heb inmiddels melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Roelof48duinkerken