Klacht: Rouwkaart te laat bezrgt .

op 14 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas een klacht over te laat bezorgen van rouw kaart .
Zodat ik niet geen afscheid kan nemen .
Ik woon in Blaricum..
vrienden van mij hebben de kaart een dag eerder gekregen .

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden .graag andwoord .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 mei 2019 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van een rouwkaart. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u deze klacht per abuis dubbel op deze website heeft geplaatst en dat u inmiddels via de andere klacht hier bericht over heeft ontvangen en dat uw klacht is gemeld.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door joop grolle