Klacht: Riem gestolen uit brievenbuspakje

alexmerkx op 16 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een witte Prada riem gekocht via Marktplaats.
Deze heeft de riem verstuurd in een brievenbuspakje en ik ontving een lege envelop met de plakband losjes open gemaakt op de klep.
Vervolgens Post NL gebeld die er dan een melding van maakt (en verder geen aktie onderneemt).
En ik ben weer flink wat euro’s lichter en niet eens een vergoeding van de verzendkosten….

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn riem alsnog ontvang of dat PostNL mij aanbied om een soortgelijke riem aan te schaffen.
Tenslotte is er gewoon betaald voor de verzending hiervan en dan mag je er ook op vertrouwen dat dit aankomt!!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 juli 2018 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u de zending leeg heeft ontvangen. U heeft vervolgens contact gehad met de klantenservice echter wordt vanuit hen geen actie ondernomen. U zou graag de inhoud alsnog ontvangen of een soortgelijke. Graag informeer ik u hierover.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het feit dat u de zending leeg heeft ontvangen. Op basis van uw adresgegevens heb ik kunnen zien dat het in dit geval om een standaard zending gaat. Bij schade of vermissing is er inderdaad geen recht op een vergoeding omdat de zending onverzekerd is verzonden. Hierin kan ik dan ook niets voor u betekenen. Ik wil u in dit geval adviseren om hierover contact op te nemen met de afzender aangezien zij ervoor hebben gekozen om het op deze wijze te versturen. Zij kunnen het verder met u afhandelen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

alexmerkx

Heeft op 16 juli 2018 om 17:55 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Lekker gemakkelijk is dit PostNl, niet verzekerd, geen oplossing!!
Ondertussen is er wél 4,75 betaald om de envelop met Track and Trace code te verzenden, wat is het nut daarvan???
Voorts kan je jezelf ook afvragen of er voor 4,75 wel een dienst verleend is?

Als jullie nog lang willen blijven bestaan moet je zó niet met je klanten omgaan.
Ik ga in ieder geval vragen aan mijn leveranciers om nooit meer met PostNl te verzenden want dat accepteer ik niet meer!!

Dát is mijn oplossing...

Alle klachten die gemeld zijn door