Klacht: Retour paket terug gekregen..

123.Esmee op 19 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb een paket retour gestuurd via post nl met een retourlabel van de site zelf en heb daarcoor €6,95 betaald via de site.
Nu een paar dagen later krijg ik tot 2 keer toe het retourpaket terug gestuurd naar mijn adres..

Ligt deze fout bij post nl of bij de site van het paket?

Mvg esmee

Gewenste Oplossing:

Gratis retourverzendig naar het bedrijf van mijn retourpaket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket tot op twee keer toe onverwacht retour heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw huisnummer; - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 123.Esmee