Klacht: reclame bezorging

op 20 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste foutje,Vervelend dat je al geruime tijd geen pakket met folders meer ontvangen hebt.Uit je bericht denk ik echter op te maken dat TNT Post niet verantwoordelijk is voor de verspreiding van deze folders. Wanneer dit een grote hoeveelheid folders is, welke verpakt is in folie is deze niet door TNT Post bezorgd. Wellicht kun je via de afzender achterhalen wie er verantwoordelijk is voor de bezorging en contact op nemen met de betreffende bezorgdienst.Mochten dit wel folders zijn die door TNT Post worden bezorgd dan ontvang ik graag aanvullende informatie.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet TNT Post Klantenservice

PostNL

Heeft op 20 oktober 2010 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uit het bericht van de klant is helaas niet duidelijk wie er verantwoordelijk is voor de verspreiding van deze folders.

Alle klachten die gemeld zijn door foutje