Klacht: Re: Pakket blijft hangen bij NLASMA

op 14 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik wacht op een bestelling uit het Verenigd Koningrijk die door de verkoper met RoyalMail op 31-01-2020 is verstuurd!Is op 03-02-2020 aangekomen in Nederland en is daarna geen verdere volginformatie meer beschikbaar dan dat het bij NLASMA is!Het is nu 11-02-2020 en ik vraag mij af wat de vertraging hier nou van is?Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Als het bezorgd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 februari 2020 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending uit het buitenland. U zou graag willen weten wanneer u het kunt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de scans bekeken en zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest. Maar inmiddels is de zending op 13 februari alsnog is bezorgd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J.C.J82