Klacht: postpakket (van Your Look for Less)

op 15 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heermevrouw,

Op 29 april jl. heb ik bij Your Look for Less 2 kledingstukken besteld en die zijn, volgens het briefje (‘We hebben u gemist) bezorgd bij de buren op nr. 53, 1 tm 3 hoog.

Afgelopen vrijdagavond ging ik met dit briefje naar deze buren en die beweren, dat het pakket niet bezorgd is ! Terwijl ik een bewijsstuk bij me had !

Ik ben pas tevreden als dit pakket weer tevoorschijn komt !

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 april 2019 om 11:57 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit één van uw andere buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 6dxty7my