Klacht: Postpakket niet bezorgd

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 december heb ik een pakket verstuurd vanuit Tiel naar Jersey via Post.nl maar is tot op heden nog steeds niet aangekomen.
Op Track Trace is het pakket niet te traceren.
De barcode is: 3SKABA2966021.

Er werd mij verteld dat het 5 tot max 7 dagen zou duren voordat het zou aankomen in Jersey. Dit is al de 2de keer dat een pakket niet aankomt of beschadigd en te laat aankomt in Jersey. Leuk kerstkado dus.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat het pakket snel en onbeschadigd aankomt want daar heb ik tenslotte voor betaald, los van de kosten van het pakket zelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2020 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verzonden zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg vervelend dat uw zending naar het Verenigd-Koninkrijk nog niet is bezorgd. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb geprobeerd om te achterhalen waarom uw zending niet binnen die periode is bezorgd, maar dit is helaas niet gelukt. Wanneer uw poststuk te lang onderweg is, dan kunnen wij voor u uitzoeken waar uw zending is. Daarom stuur ik u direct een e-mail met een link naar het webformulier waarmee u het onderzoek start. Ik adviseer u om het webformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Na het terug sturen van de informatie wordt het onderzoek binnen 12 werkdagen opgepakt. Wanneer dit zo ver is krijgt u een mail van onze onderzoeksafdeling.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nettyvanbaal