Klacht: PostNL zegt pakket te hebben geleverd maar heeft niks geleverd

op 12 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de track&trace code zegt PostNL een pakket te hebben geleverd afgelopen maandag. Ik was de gehele dag thuis en heb geen pakket ontvangen. Ook heb ik geen brief in de bus dat mijn pakket ergens anders is geleverd.

Ik heb PostNL gebeld en zij geven mij aan helaas niet verder te kunnen helpen. Lekker makkelijk zo “post bezorgen”.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gram,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het teleurstellend is dat de track & trace informatie aangeeft dat uw pakket bezorgd is, maar dat u deze nog niet ontvangen heeft. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de track & trace informatie is uw pakket op 2 oktober om 11.41 uur op uw adres bezorgd. Uw adresgegevens komen overeen met de gegevens die hier in het systeem zichtbaar zijn. Ik raad u aan om navraag te doen bij uw directe buren, de mogelijkheid bestaat dat het daar per ongeluk is afgeleverd. Het is ook niet mogelijk dat één van uw huisgenoten dit pakket op het moment van bezorgen in ontvangst heeft genomen?

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Aangezien de afzender onze opdrachtgever is, kan de afzender indien nodig ook contact met ons opnemen.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne4362718