Klacht: POSTNL klantenservice doet niets

op 08 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al 7 maal is de bezorging verschoven. alle smoezen van verkeerde lijn, in de loop, verkeerd adres , dubbele codes etc heb ik al gehoord. zelfs de belofte aan de afzender komen ze niet na.

Gewenste Oplossing:

pakket bezorgen, vandaag 30-7 en de daadwerkelijke reden van vermissing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 augustus 2015 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Flos,

Ik heb zojuist op een ander bericht van u gereageerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL.

Alle klachten die gemeld zijn door Toebak