Klacht: Postnl kast slikt pakket in zonder verzendbewijs

Jve1 op 02 december 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn pakket verzonden in een nieuwe verzendkast. Ik wilde mijn gegevens scannen maar voor dat dat lukte zei de machine dat het klaar was. Geen verzendbewijs en of mail of het wel goed aan komt. Postnl kan je met geen mogelijkheid bereiken en een klacht op hun site kan of per brief of weer bellen terwijl je niemand aan de lijn krijgt ja misschien na 3 kwartier maar dat vind ik te ver gaan. Hele slechte klantenservice.

Dat ik graag mijn verzendbewijs wil en het pakket goed aan komt. En je gewoon geholpen word word op de klantenservice Waar het voor bedoeld was.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 december 2022 om 17:38 geantwoord

Geachte mevrouw,

Ik begrijp inderdaad dat het niet fijn is dat je geen verzendbewijs hebt ontvangen voor de zending. Als je de zending zelf hebt aangemaakt, dan kan je de track trace code terug vinden in de bestelbevestiging, waarmee jij de zending kan volgen. Als het een retour zending is geweest waar jij het label van het bedrijf hebt gekregen waar je het naar retour hebt gestuurd. Dan staan er geen gegevens van jou aan de zending gekoppeld en komt de verzenbevestiging binnen bij het bedrijf waar je het verzendlabel van hebt gekregen. Alleen hun gegevens staan dan namelijk aan de zending gekoppeld.

PostNL Klantenservice

Jve1

Heeft op 02 december 2022 om 18:05 geantwoord

Bedankt voor je reactie maar als nog heb ik geen verzendbewijs en werken de postnl kasten dus nog niet optimaal om te versturen. Want als je iets verstuurd heb je gewoon een bewijs nodig want als de webshop het niet binnen krijgt of iets dergelijks wie moet het dan betalen? Postnl trekt dan zijn handen ervan af denk ik zo. Ik gebruik de kast in iedergeval niet meer om te versturen.En contact kan ik niet opnemen want dat heb ik al 3x geprobeerd dan krijg je, het is erg druk en kan je lang blijven hangen.
Mvg Jenny

Alle klachten die gemeld zijn door Jve1