Klacht: Postnl – K U T Bedrijf

op 08 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een klacht over DE POSTBEZORGERS, die de post niet bezorgen.
Op 2410 heb ik via de app een postzegelcode gekocht.
Het is nu 4 november,11 dagen later en het brievenbuspakje is nog steeds niet ontvangen. Inhoud kwijt postzegel kwijt, ze vergoeden niets.

Ze kunnen doodvallen

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 november 2019 om 07:53 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat het brievenbuspakje dat u heeft verzonden tot op heden niet bij de geadresseerde is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een klacht voor u is aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken om de bezorging te verbeteren. Het is echter niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen. Briefpost is niet verzekerd en PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.

PostNL Klantenservice

Heeft op 08 november 2019 om 09:48 geantwoord

Ze geven geen oplossing. Post niet bezorgd? Niet zeuren is hun devies.

Alle klachten die gemeld zijn door Nuonhater