Mijn Klacht:
PostNL heeft een toezegging gedaan om bepaalde kosten te vergoeden, maar houdt zich niet aan deze afspraakbelofte.
Gewenste Oplossing:
Als PostNL deze vergoeding alsnog betaald met excuses voor alle geleden ongemak.

erikvr1972 op 28 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
PostNL heeft een toezegging gedaan om bepaalde kosten te vergoeden, maar houdt zich niet aan deze afspraakbelofte.
Als PostNL deze vergoeding alsnog betaald met excuses voor alle geleden ongemak.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
6 jaren geleden - Geachte heer Vriendts, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk dat PostNL zich niet aan zijn belofte houdt. Ik reageer graag op uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat PostNL u een een toezegging heeft gedaan om bepaalde kosten te vergoeden maar dit niet heeft gedaan. Dit is zeer spijtig en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het gedane ongemak. Graag hoor ik van u voor over welke kosten u het heeft, waarom deze vergoed moeten worden en wanneer PostNL deze toezegging heeft gedaan. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Geachte heermevrouw, PostNL heeft 2 aangetekende brieven kwijt gemaakt. Daarop heb ik een geschil geopend bij de klachtencommissie. In de reactie op het melden van de klacht heeft PostNl aangegeven dat ze ook al willen ze de kosten van de inhoud van de brieven niet vergoeden dat ze wel de verzendkosten van 2 x eur.8,35 en de kosten van het in behandeling nemen bij de klachtencommissie ad eur.27,50 gaan vergoeden. In die brief staat geen enkele voorwaarde. Nu heb ik ze erop aangesproken en geven ze aan dat de klachtencommissie hier geen uitspraak over heeft gedaan en dat daarom deze kosten niet vergoed worden. Wel hebben ze aangegeven dat de verzendkosten vergoed worden, maar nadat ik voor de tweede keer mijn banknummer heb doorgegeven heb ik niets meer vernomen. Dus dat zal ook wel veel moeite kosten. Ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Met vriendelijke groet, Erik Vriendts
Bericht van PostNL
6 jaren geleden - Geachte heer Vriendts, Bedankt voor uw reactie en opheldering van het verhaal. Ik begrijp dat er 2 aangetekende brieven niet zijn aangekomen en u aangeeft dat wij hebben toegezegd de verzendkosten en aanvullende kosten te vergoeden. Graag reageer ik op uw bericht: Graag zou ik van u de barcodes van de betreffende aangetekende brieven ontvangen, of een eventueel casenummer zodat wij onze interne notities kunnen bekijken. Tevens ontvang ik graag de bevestiging waarop staat vermeld dat wij deze kosten gaan vergoeden. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Hoe kan ik het betreffende document bij u krijgen? Met vriendelijke groet, Erik Vriendts
Bericht van PostNL
6 jaren geleden - Geachte heer Vriendts, Zou u mij kunnen vertellen wat u bedoelt met het betreffende document? Als u een bevestiging heeft ontvangen waarin er aangegeven wordt dat de kosten worden vergoed, dan kunt u eventueel een foto meesturen via deze website. Mocht dat niet lukken, dan kunt u bijvoorbeeld contact opnemen via Facebook of Twitter. Ik wil u dan wel vragen om daarbij duidelijk het verhaal uit te leggen zodat mijn collega's van dat medium uw vraag ook begrijpen. De andere codes kunt u altijd via dit medium meesturen. Met vriendelijke groet, PostNL
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 09 juli 2018 om 10:33 geantwoord
Geachte heer Vriendts,
Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.
Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL
Heeft op 09 juli 2018 om 10:53 geantwoord
Het is geen oplossing. Ik zal het document vandaag of morgen insturen
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Het gaat om de volgende nummers: 3SRPKS628176268 en 3SRPK6060787762