Klacht: PostNL bezorgt brievenbuspost NOOIT

op 08 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nu voor de vierde(!!) keer in twee weken wat besteld via verschillende websites. Alle vier brievenbuspakketjes zijn NOOIT geleverd!! Wat belachelijk om als monopolist zo belachelijk met je klanten om te gaan. Iedereen in omgeving Amsterdam raad ik aan alles te verzenden via een andere instantie.

Een compensatie in de vorm van een geldbedrag plus een uitgebreide verklaring

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de tracking code van het betreffende pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 08 november 2019 om 07:18 geantwoord

Geachte heer,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door PieterRavioli