Klacht: PostNL Bezorger brengt mijn pakketjes naar een PostNL-punt.

9160381 op 11 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beset PostNL.

Jullie bezorger Bezorger brengt mijn pakketjes naar een PostNL-punt. terwijl ik gewoon op kantoor ben, kunnen jullie mijn vraag benatwoorden, ik weet dat het bijna allemaal ZZP zijn, die snel snel willen leveren, en totaal geen zien hebben om te wachten, maar is zeker niet de bedoeling dat een bezorgen pakketjes bij een PostNL punt dumpt.

ik ben de dupe van, en ook die afhaal punten,

kunnen jullie hier interne wat aan deze klacht doen,

Vriendelijke dank.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger netjes zijn pakketjes om het juiste adres bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik heb zojuist gereageerd op uw andere geopende klacht en zal deze melding daarom ook sluiten. Wat spijtig om te lezen dat uw zending niet correct aangeboden is. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ook niet de service die u van ons mag verwachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De track trace code van het pakket - Of u een gemist briefje heeft ontvangen - Of er een bel of dergelijk is en of deze het naar behoren doet - Of er een receptie aanwezig is en of die altijd bemand is. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht 9160381

4 jaren geleden - nooit een gemiste briefje ontvangen. dit is een van de track tracé nummers. 3STUNM079603297

Reactie van de melder van de klacht 9160381

4 jaren geleden - we hebben een deurbel, telefoon nummer staat op de deur als de deur dicht is, het is een grote organisatie. sinds de corona zijn de deuren dicht maar er staat duidelijk een beschrijving wat een koerier moet doen, trouwens er komen veel bedrijven bij ons langs om de pakketjes te leveren, BV DHL UPS DPD die wachten allemaal netjes tot er iemand komt. Maar jullie koerier die heeft er geen zin in, kost hem veel tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 september 2020 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw gegevens, ik heb de klacht voor u doorgezet naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger zodat het besproken wordt. U ontvangt hier geen terugkoppeling op maar er dient wel verbetering te volgen.

Indien dit niet het geval is horen wij graag van u. Dan weten wij dat de verleende service nog niet optimaal is en zal de leidinggevende opnieuw in bespreking met de bezorger.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 9160381