Klacht: Postnl bezorgd pakketten op willekeurige plekken

John op 26 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postnl, bezorgd pakketen overal rondom mijn woning behalve op de afgesproken plek. Ook hebben ze vaak geen zin om het pakket af te leveren en gaat het meteen naar het postnl punt.
Dit meerdere keren per week. Ook paketten van buren worden overal bij mij neergelegd. WAARDELOOS

Meer leggen indien niet thuis op de afgesproken plek. En buurtpakketjes niet bij mij ergens neerleggen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat pakketten niet correct bij u bezorgd worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? - Kunt u uw naam en adresgegevens aanvullen in de contactinfo. - Graag ontvang ik de tracking codes van de meest recente pakketten die niet goed zijn bezorgd. - Wilt u ook aangeven waar deze bezorgd hadden moeten worden en waar ze bezorgd zijn. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht John

7 maanden geleden - Beste, op dit moment ben ik op vakantie dus kan geen track en trace codes geven. Waar het om gaat dat de bezorger nog niet aanbeld, voor de deur legd of zijkant woning, enkele meters van de straat. Ook worden er pakketjes uit de buurt er bij gelegd. Of rechtstreek naar het postnl punt. Ondanks een niet thuis leg lokatie wil men het daar blijkbaar niet neerleggen, en kan ik op de gekste plekken naar soms veregende pakketjes zoeken. Ondertussen de neerleg lokatie verwijderd, werkt niet als de koerier zijn eigen zin doet. Zal verder reageren na de vakantie. 6596 dv-40c

Alle klachten die gemeld zijn door John