Klacht: POSTNL 6 maal verschoven bezorging en onbeschofte klanterservice

op 30 juli 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de bezorging is al 6 maal verschoven. als ik contact opneem met de KLANTENsERVICE krijg ik het hele smoezenboek te horen. een medewerker stopte zelfs de chat omdat hij niet mag/kan/wil antwoorden. ook een ontvanger is klant. ik moet maar contact opnemen met de verzender. vandaag 30 juli de 7e wijziging gehad. ben benieuwd naar deze smoes want ze hebben beloftes gedaan aan de afzender.

Gewenste Oplossing:

Pakket bezorgen, werkend contactformulier, ook ontvanger serieus nemen. EN de DAADWERKELIJKE reden van het niet bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 augustus 2015 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Flos,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van uw pakket vertraging heeft opgelopen. Ik bied u hiervoor mijn excuses aan. In de statusinformatie zie ik dat het pakket inmiddels (31-7) is afgeleverd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Toebak