Klacht: Postkantoor weg

Dorine A op 06 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoe bestaat het , dat in een wijk vol met scholen en bedrijven, een servicepunt van post nl verdwijnt. Al jaren kom ik bij de Passerelle aan de Leeghwaterlaan 131 te ‘s-Hertogenbosch voor het versturen van poststukken. Erg handig zo vlak bij het station. En ineens is het niet meer mogelijk van hieruit poststukken te versturen Dichtstbijzijnd kantoor is ruim een kilometer verderop. Al veel mensen gesproken die dit ook erg vervelend vinden.

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat er minder postverkeer is en er kantoren gesloten worden. Maar dit kantoor is naar mijn idee goed lopend en voor het paleiskwartier met al zijn bedrijven (en veel ouderen die er wonen) een groot gemis. Is hier iets aan te doen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juni 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Appeldoorn,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik kan me voorstellen dat u erg teleurgesteld bent vanwege het verdwijnen van een postkantoor in uw omgeving. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik geconstateerd dat er op de betreffende locatie inderdaad geen PostNL kantoor meer aanwezig is. Tot mijn spijt kan ik niet achterhalen wat hiervan de oorzaak is. Een winkel kan bijvoorbeeld ook zelf beslissen om te stoppen met het hebben van een PostNL balie. Volgens mijn gegevens bevindt zich op Visstraat 37 een Primera, deze ligt op iets meer dan 700 meter afstand van uw locatie. Ik begrijp dat deze locatie wellicht niet ideaal voor u is, mijn excuses voor de overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door