Klacht: Postcode

Youp111 op 29 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket verzonden met de postcode SK14 4QF.
Ik kon volgens postnl kijken op myhermes parcel waar mijn pakket is, en er staat dat ze vertraging hebben omdat ze denken dat de postcode SK14 4GF is, hoe los ik dit op? De klantenservice van myhermes parcel was waardeloos en ik kreeg maar geen contact.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket op SK14 4QF komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik snap inderdaad dat u dit graag op wilt lossen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de Track Trace code van uw zending Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Youp111

4 jaren geleden - 3skaba8062100

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer van Lomm, Bedankt voor uw reactie. Ik zie hier dat de bezorger momenteel onderweg. We gaan er daarom vanuit dat het pakket vandaag ook bij de geadresseerde geleverd wordt. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, blijf de Track Trace informatie dan goed in de gaten houden. Als er uiterlijk 7 oktober nog niets is afgeleverd, dan kunnen wij een onderzoek voor u opstarten. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Youp111

4 jaren geleden - Op de postnl app is de postcode aangegeven als SK144QF, maar myhermes parcel geeft aan dat er SK144GF staat. Ze geven aan dat ik de courier moet contacteren maar ik weet niet hoe..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 september 2020 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Deze informatie zie ik er inderdaad ook bij staan, maar bij de bezorging van het pakket wordt gekeken naar het adres dat u op het pakket zelf heeft vermeld.

Ik zie inmiddels een update in de status dat bezorger van de lokale bezorgdienst Hermes onderweg is om het pakket bij de geadresseerde aan te bieden. Ik adviseer u om de status in de gaten te blijven houden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Youp111