Klacht: postbezorging buitengebied

op 11 februari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Regelmatig krijgen we post met een sticker buitengebied.
Gelukkig komt het dan.
Nu blijkt dat regelmatig de post retour wordt gezonden met de tekst onbesteldbaar

dat de postverwerking vlekkeloos werkt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw post wel eens onterecht retour wordt gestuurd. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Soms worden er stickers op post geplakt om ze efficiënter te kunnen sorteren. Dit gebeurt om distributieproces te voorspoedigen. Hoe bent u ter inzage gekomen dat uw post retour is gestuurd? Gaat het hierbij om post die door PostNL bezorgd wordt? Ik dien dit na te vragen, omdat er meerdere postorganisaties actief zijn in Nederland. Mocht de adressering kloppen, de post door ons bezorgd zijn en de post dus onterecht retour zijn gestuurd, dan wil ik je aanraden om hierover contact op te nemen met de afzenders. De afzenders kunnen bij ons een klacht indienen. Aan de hand van deze klachten wordt dan uitgezocht hoe dit heeft kunnen gebeuren. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 11 februari 2019 om 17:24 geantwoord

Geachte heer mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 februari 2019 om 18:10 geantwoord

Men legt het probleem bij verzender.
Toevallig kreeg ik info van de postcode loterij dat mijn adres niet meer bestond.
Hierdoor ontvingen wij geen cadeautje.

Alle klachten die gemeld zijn door ype wijma