Klacht: postbezorging

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

meerdere keren geen weekblad ontvangen (abonnement).Recentelijk geen rouwkaart ontvangen. Rest van de familie wel. De datum voor het bezorgen van de rouwkaart was 10 januari. Ook hebben we onze bankafschriften niet ontvangen

post bezorger er op aanspreken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2020 om 15:05 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over rouwpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik u condoleren met het overlijden van uw naaste. Uit uw bericht begrijp ik dat er een rouwkaart aan u is verzonden, maar dat u deze tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier heel erg teleurgesteld over bent. Hiervoor mijn oprechte excuses.

Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege hun gevoelige karakter. Toch is er in uw geval iets misgegaan. Ik vind dit bijzonder spijtig.
Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw rouwkaart vertraging heeft opgelopen, omdat dit ongeregistreerde post is die we niet in ons proces kunnen volgen.

Inmiddels heb ik een melding gemaakt van uw klacht, zodat deze binnen onze organisatie opgepakt wordt. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen wordt. Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dalmolen