Klacht: Postbezorging

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de app Post NL werd aangegeven dat op 1 juni 2018 post bezorgd zou worden van de RDW. Het betreft een kentekenbewijs voor een gekochte auto. Deze post is niet aangekomen en tot op heden niet bezorgd.

Ik ben pas tevreden als Post NL zijn werk goed doet. het is niet de eerste keer dat hun dienstverlening tekort schiet getuige een waslijst aan tekortkomingen die door ons bij hen gemeld zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juni 2018 om 15:58 geantwoord

Geachte heer Veldman,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen wat er mis is gegaan. Ik zie dat er door een andere bewoner van uw adres reeds een klacht bij onze klantenservice is gemeld. We gaan door middel van uw adres en postcode onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in dit postcodegebied en daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. Tevens wordt de melding besproken met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de aflevering van uw post zodat hier extra aandacht aan zal worden besteed. Ik ga er vanuit dat de bezorging weer op het niveau komt wat u van PostNL mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Veldman