Klacht: Postbezorging

op 18 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maand geleden zijn er van 3 verschillende adressen boeken verstuurd, alledrie de boeken zijn nooit aangekomen. Na een klacht ingediend te hebben kreeg ik te horen dat het om ongeregistreerde poststukken gaat en dat ze dus niets kunnen doen.
BELACHELIJK. Als ik al die klachten zo lees verdwijnen er enorm veel pakjes en poststukken.
Ook gebeurt het vaak dat ik post van anderen in mijn brievenbus heb, en krijg ook wel herinneringen van rekeningen terwijl de eerste nooit aangekomen is. En god mag weten wat er nog meer verdwijnt .Kijk 1 keer kan gebeuren maar het gebeurt mij wel te vaak.

Gewenste oplossing

Mijn poststukken alsnog opsporen en bezorgen.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste Heidiw,Ik vind het heel vervelend dat je niet tevreden bent over de bezorging van je post en dat je post mist. Naar aanleiding van je eerdere melding, begin september, zijn er reeds maatregelen genomen om de postbezorging op jouw adres te verbeteren.Indien de inhoud, van de niet ontvangen zendingen, waardevol en/of duidelijk te beschrijven is kan de afzender een onderzoek instellen naar de vermiste post. Ik raad je daarom aan om de afzenders te vragen om hierover zelf contact met onze klantenservice op te nemen.Ik wil je nogmaals mijn excuses aanbieden voor het ongerief. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb.Met vriendelijke groet,Willemien TNT Post Klantenservice

Heeft op 18 oktober 2010 om 12:18 geantwoord

De klacht van klant is geregistreerd. Tevens is geadviseerd om de afzenders te vragen een onderzoek in te stellen naar de vermiste zendingen. De afzender kan hiervoor een formulier opvragen bij TNT Post Klantenservice.

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PostNL beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Heidiw

9 jaren geleden - Ik heb de afzenders al reeds eerder aangeschreven en ik weet dat in ieder geval 2 daarvan al een klacht hebben ingediend bij TNT. En inderdaad het is heel vervelend maar daarmee heb ik de pakjes niet, ze waren dan wel niet waardevol maar ik vind het gewoon niet kunnen, kijk dat er is 1 pakje wegraakt alla maar gewoon 3 dat vind ik grof, en wat gebeurt er met al die pakjes die verdwijnen????

Alle klachten die gemeld zijn door Heidiw