Klacht: Postbezorging

op 17 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De post welke bij mij (Duinendaal 112, 5281 Boxtel) en bij verdere bewoners in onze straat bezorgd hoort te worden hangt elke dag voor driekwart buiten de brievenbus en zelfs ligt de post soms op straat in weer en wind. Kwijt en verregend. Signalement: een vrouw met lang haar, gedragen in een paardestaart.

Gewenste oplossing

Graag een adequate oplossing. Niet overmorgen, maar vanaf morgen graag elke dag geheel binnen de brievebus geschoven!

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

9 jaren geleden - Beste Joop West,Bedankt voor je melding over het niet juist bezorgen van je post. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is wanneer de post deels uit de brievenbus steekt en daardoor soms zelfs op straat terecht komt. Namens TNT Post mijn oprechte excuses hiervoor.Uiteraard moet de post goed door de brievenbus worden gedeponeerd. Ik zal je klacht daarom direct doorgeven aan de verantwoordelijke leidinggevende van de afdeling bezorging in jouw woonplaats. Hij zal dit met de betreffende postbode bespreken en maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb.Met vriendelijke groet,Willemien TNT Post Klantenservice

Heeft op 18 oktober 2010 om 11:17 geantwoord

De klacht van klant is gemeld aan de teamcoach van de afdeling bezorging in de woonplaats van de klant. De betreffende postbode zal hierop worden aangesproken en de teamcoach zal erop toezien dat de post voortaan correct in de brievenbus wordt gedeponeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Joop West