Klacht: Postbezorgers raken poststukken kwijt of bezorgen maanden later

Krisdoor op 15 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verklaring en bevestiging van Postnl dat poststukken op mijn adres niet of niet op tijd zijn bezorgd door problemen met postbezorger. Zodat mijn zoon alsnog bezwaar aan kan tekenen tegen zijn zw afwijzing.

Gewenste Oplossing:

Bevestiging en erkenning van postnl voor de waardeloze postbezorging op ons adres
Burgemeester Suijsstraat 5-C 5037 MA Tilburg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van brievenbuspost op uw adres. U geeft aan dat uw post niet of niet op tijd is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik begrijp dat de post die u niet (tijdig) heeft ontvangen belangrijk voor uw zoon is. Bij brievenbuspost is nader onderzoek niet mogelijk, maar uiteraard kunnen wij wel een melding van uw situatie maken ter verbetering van de interne processen en onze dienstverlening. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - een bevestiging dat de missende post door PostNL bezorgd had moeten worden (u kunt dit navragen bij de afzender of zien aan de envelop); - om hoeveel poststukken het precies gaat; - de datum waarop de post is verzonden of werd verwacht; - de naam of namen van de afzender(s) van de post; - of het post uit binnen- of buitenland betreft; - of de post uiteindelijk alsnog is aangekomen, en zo ja, hoeveel dagen dit geduurd heeft. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Krisdoor

4 jaren geleden - Vorige jaar begon het ons op te vallen dat we bepaalde post niet kregen. In juli 2020 kregen we een plastic zak met daarin enkele poststukken uit 2019 met excuses van Postnl. De desbetreffende postbezorger had post achter gehouden en was ontslagen. Afgelopen maanden weer problemen, post wordt niet bezorgd of maanden later. Met grote financiële gevolgen voor mijn zoon, zijn zw- uitkering is afgewezen omdat hij niet op een brief van Acture heeft gereageerd. Terwijl deze brief pas op 10-9-20 is bezorgd (gedateerd op 19-8-20).Brief van UWV met datum 19-8-2020 is zelfs niet bezorgd! Problemen met ING omdat een brief gedateerd 27-2-2020 pas op 10-9-2020 wordt bezorgd! Ga zo maar door. In 20119 Incassobureau vanwege niet betaalde parkeerboete die niet is aangekomen bij ons. Weer extra kosten, allemaal door Postnl. Alle bewoners in onze straat hebben hier mee te maken. Ik wil dat u erkend dat de post de afgelopen jaren niet goed wordt bezorgd. Dit bewijs heeft mijn zoon nodig bij het bezwaarschrift tegen de afwijzing van de ZW. Gedupeerden: JF Wattimena (hoofdbewoner) NS Wattimena KH Wattimena HJ Wattimena Burgemeester Suijsstraat 5-C Tilburg. Het is bovendien onterecht dat u de bewijslast bij ons neer legt. Uw dienstverlening voldoet bij lange na niet. En dan heb ik het nog niet over uw slechte bereikbaarheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2020 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Zonde dat deze situatie grote financiële gevolgen heeft gekregen. Gezien de reguliere briefpost niet te traceren is, kan ik voor u niet nagaan waar het missende poststuk op dit moment is en waarom up poststukken vertraagd aankomen. Dit maakt het voor mij niet mogelijk om statements te maken over de aan u geadresseerde post.

Wél heb ik direct een nieuwe melding voor u gemaakt over de postbezorging op uw adres, zodat dit intern nader wordt bekeken en waar mogelijk wordt verbeterd. Er zal geen automatische terugkoppeling volgen, maar ik ga ervan uit dat u het verschil zult merken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Krisdoor

Heeft op 15 september 2020 om 12:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing, Postnl kent het probleem dat al jaren speelt in mijn straat maar wil niet toegeven dat ze onbekwaam personeel in dienst hebben (gehad) of ergens anders in de organisatie problemen hebben. Waardeloos dit. Dit is de 2e klacht die ik indien en het maakt me alleen maar bozer en machteloos

Reactie van de melder van de klacht Krisdoor

4 jaren geleden - Ik heb de brief van Postnl als bewijs gevonden ondertekend door Yvonne Pleunis procesmanager bezorgen maar kan hem hier niet downloaden.

Alle klachten die gemeld zijn door Krisdoor