Klacht: Postbezorger heeft nooit aangebeld

Koen1991 op 23 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als vorige week ben ik de hele dag thuis geweest om een pakketje te ontvangen, eerst krijg je bericht dat het later wordt, dan gaan ze het bezorgen voor 22:00 en vervolgens krijg je een mailtje dat ze je gemist hebben en dat je het pakket zelf mag komen ophalen bij een POST NL punt. Ondanks dat ik het huis niet verlaten heb.

Gewenste Oplossing:

De bezorger mag het pakketje komen brengen en ze excuses aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juni 2022 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over d levering van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat de bezorger in zeer korte tijd niet aan de deur is geweest om uw pakketten aan te bieden. Uw melding heb ik dan ook direct doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger zodat de bezorger intern op deze werkwijze kan worden aangesproken.

Helaas kan ik er niet voor zorgen dat het pakket van het pakketpunt wordt gehaald en nogmaals bij u wordt aangeboden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Koen1991