Klacht: post wordt verkeerd bezorgd

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

we hebben al enkele malen geen post op tijd gehad door dat de post op een verkeerd adres was bezorg. dat is de laatste twee weken al drie keer gebeurd. gelukkig hebben de bewoners van dat adres de post bij ons gebracht maar dat was al aan de late kant. dit alles gebeurd in de koekoek straat in Barneveld. hopende dat u er wat aan kunt doen verblijf ik gaarne.

als de post op tijd en op het goede adres wordt bezorgd.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer van den Heuvel, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat uw post op een ander adres is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn excuses hiervoor. PostNL is echter niet meer de enige bezorger in Nederland. Kunt u nakijken of de post die foutief is afgeleverd is voorzien van een oranje streepjes code of de melding PostNL Port betaald. Als dit het geval is dan wil ik hier graag een melding van maken. Kunt u dan ook aangeven op welke datum dit het laatst is voorgevallen en op welk adres uw post terecht is gekomen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht wimmie51

2 weken geleden - de is idd. door postnl bezorgd. deze post is bezorgd op nummer 8 i.p.v no.18. het was niet de eerste keer dat het het fout ging want ze hebben het ook op een ander nummer gebracht n.m. op no 22. het is niet een keer maar meerdere keren gebeurd soms twee keer in een week. maar op no 18 is het al twee keer gebeurd en daardoor waren we bijna te laat met het betalen van een rekening. hopende u hiermee van dienst te zijn verblijven wij, fam. w. van den heuvel.

Heeft op 17 juli 2017 om 12:59 geantwoord

Geachte heer van den Heuvel,

Hartelijk bedankt voor uw uitleg. Dit is inderdaad geen fijne situatie zeker wanneer het ook nog om betalingen gaat. Ik heb de klacht doorgegeven. U zult hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betreffende medewerker(s) en passende maatregelen nemen om dit niet meer te laten gebeuren. Ik ga ervan uit dat de bezorging snel weer correct zal verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimmie51