Klacht: Post wordt op verkeerde adres bezorgt

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn post is al 3 keer in een maand tijd bij de buurvrouw in de bus gegooid, het huis gaat in de verkoop dus als het nu weer gebeurd dan heb ik geen post dus ook geen rekeningen die ik moet betalen

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als dit niet meer voorkomt, het is een nieuwe bezorger misschien zouden ze beter ingewerkt kunnen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Slenders, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u het vervelend vindt wanneer uw post bij de buren in de bus wordt gedaan. Graag geef ik u een toelichting. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Was de verkeerd bezorgde post voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? Op deze manier kan ik vaststellen of de post door ons of door een andere bezorgdienst is afgeleverd. - Op welke datum is de post voor het laatst verkeerd bezorgd? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Djolie

2 maanden geleden - Er zat geen streepjes code op, dus het was van de postbezorger en de laatste datum weet ik niet meer maar het was de afgelopen 2 maanden. Er is een nieuwe postbezorger en als ik hem zie komt hij bij mij nogal gaoties over zie hem vaak terug lopen omdat hij een envelop vergeten is. Met vriendelijke groet, Carolien Slenders

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Slenders,

Bedankt voor uw bericht. Als de oranje streepjes code ontbreekt dan is de post meestal door een andere bezorger afgeleverd. Aangezien u ook geen datum heeft heb ik onvoldoende informatie om hier een melding van te kunnen maken. Ik hoop dat het niet meer zal gebeuren. Maar mocht dit toch het geval zijn dan wil ik u vragen om de post te bewaren en hier direct een melding van te maken bij ons.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 17:14 geantwoord

Er is een nieuwe postbezorger en dit lijkt mij niet een van de snuggerste loop vaak terug omdat hij een poststuk is vergeten vaak loopt hij ook pas om 18.00 uur door de straat

Alle klachten die gemeld zijn door Djolie