Klacht: post wordt bij buren bezorgd

calimero_calimero op 14 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurt zeer regelmatig dat er post en pakketjes voor mij bij de buren wordt bezorgd. Ik woon op nr 6A en de buren op nummer 6. Gewoon een paar meter verder aan dezelfde straat in Exloo.

Heb al regelmatig een dag op een pakketje zitten wachten terwijl dat dus bij de buren in de brievenbus lag.

Gewenste Oplossing:

Post en pakketjes bestemd voor 6A ook daar bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw Vries, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zendingen bij de buren worden bezorgd waar u thuis bent. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Het hoort natuurlijk niet te gebeuren dat er zomaar een zending wordt afgeleverd bij de buren - graag kijk ik dit voor uw na. Zou u ons daarvoor een barcode willen sturen van het meest recentelijk pakket waar dit mee is gebeurd? Ook hoor ik graag van u of uw bel goed functioneert en of u een 'gemist'-briefje in de bus heeft gehad. Als laatste ontvangen we nog graag een telefoonnummer van u voor een volledige registratie. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Tycho PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Geachte heer, het gaat ook om gewone brieven en kaarten die verkeerd worden bezorgd, niet alleen pakketjes. Ik heb helaas geen code voor u van een pakket. Ik heb geen telefoon vanwege gehoorproblemen, ik ben alleen bereikbaar via mail. mvg,

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw Vries, Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat er dus ook reguliere post bij uw buren wordt afgeleverd. Zou u mij kunnen vertellen wanneer dit voor het laatst is gebeurd en of dit inderdaad post is geweest dat door PostNL was bezorgd? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere postbedrijven binnen Nederland die de post bezorgen. Zo kunt u denken aan bijvoorbeeld Sandd. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik kan u helaas geen datum vertellen, ik woon nu bijna een jaar op dit adres en ik was het na de laatste keer een dag thuisblijven omdat ik op de post wachtte (die dus ‘s morgens om 09:00 bij de buren was bezorgd) een beetje zat. PostNL is de enige die consequent alle reguliere post en pakketjes bestemd voor 6A op nummer 6 bezorgd. Alle anderen (Sandd, UPS, DHL, weten me wel te vinden.

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw de Vries, Bedankt voor uw toelichting. Om hier een melding van te maken zou ik graag nog een adres van de afzender van een verkeerd bezorgd poststuk van u ontvangen. Op die manier kunnen de verantwoordelijke personen hierop aangesproken worden. Weet u nog wel toevallig de dag wanneer u thuis bent gebleven voor een poststuk, zoals u aangaf in uw vorige reactie? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hallo, die dag weet ik helaas zo niet meer, daarentegen werd er gister een pakketje netjes bij mij afgeleverd! Een afzender van een poststuk wat vandaag (18-7) verkeerd werd bezorgd op nummer 6: een briefkaart uit Taiwan (ik kan hier geen adres in het Chinees invoeren) Met vriendelijke groet,

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juli 2018 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Vries,

Helemaal duidelijk.

Ik heb een klacht voor u ingediend dat dit is voorgevallen. Dit zal met de postbode worden besproken. Dit zal intern worden opgepakt door de teamleider van de postbode en daarom zult u hier verder geen bericht meer over ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door