Klacht: Post word niet bezorgt

op 25 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 85 jaar en slecht ter been en zit al 3dagen te wachten op hulp materiaal krijg nu bericht dat ik het in het winkel centrum hier 2km van daan op kan gaan halen hoe er zit hier 800m ook een post kantoor is dat niet makkeler ze kunnen het wel naar het winkel centrum brengen maar niet hier 5 verdieping is te hoog hij heeft denk ik last van hoogte ziekte

Gewenste Oplossing:

Gewoon bezorgen en zet het na het aanbellen dat ik het weet beneden in de hal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Ik begrijp dat een voor u bestemde zending niet is aangeboden en nu bij een PostNL-punt op kilometer afstand is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan er tot mijn spijt niet voor zorgen dat het pakket alsnog bij u thuis afgeleverd zal worden. Wel wil ik graag een melding maken om de bezorger aan te spreken om zo herhaling in de toekomst te voorkomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen vastleggen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is uw volledige adres? Ik ontvang graag het gehele adres inclusief postcode en huisnummer. U kunt deze aanvullen bij uw persoonlijke gegevens. - Wat is uw telefoonnummer? Ook deze kunt u aanvullen bij uw persoonlijke gegevens. - Wat is de Track en Trace-code van het betreffende pakket? - Is er een briefje in uw brievenbus achtergelaten en werkt uw bel goed?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht vijn pgc

1 week geleden - Tamarixplantsoen 235 1702JD 072-5314554 PGC VIJN 3SQDERO48638555 JA 4X Waarvan 2met niks er op Ik heb om dat we oud zijn een bel aan laten leggen het geluid is hard met kniperlict

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad in ons systeem staan dat er twee bezorgpogingen gedaan zouden zijn bij uw adres. 16-3-2020 om 17:34 uur en 17-3-2020 om 18:38 uur. De bezorger heeft op die momenten niet bij u aangebeld of wou de bezorger het niet naar boven brengen? De bezorger mag het helaas niet onbeheerd in de hal laten staan, onze bezorgers mogen namelijk nooit een pakketje onbeheerd achterlaten.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht vijn pgc

7 dagen geleden - De bezorger heeft voor 100% niet aangebeld wij blijven al een hele tijd binnen we zin 85en86 jaar en zijn bang om ziek te worden er lagen in de brieven bus 4 kaartjes 2 ingevuld 2 blanco iemand heeft. Het voor ons opgehaald we hebben een hele harde bel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 maart 2020 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijnhaar verantwoordelijkheid in nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door vijn pgc