Klacht: Post verkeerd bezorgd

Sabinahoman1 op 09 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze post, wordt zeer vaak verkeerd bezorgd.
De laatste weken kon ik onze post op 3 verschillende adressen ophalen.
Zelfs uit een ander dorp!!!!!!.

Nu hebben wij afgelopen zaterdag een incasso brief gekregen, over een rekening die wij nooit ontvangen hebben. ( Zal wel bij iemand in de prullenbak terecht gekomen zijn).
Nu mag ik dus €40,00 betalen door een fout van jullie postbezorger.

Met vriendelijke groet;
S. Homan

Gewenste Oplossing:

Dat onze post op ons adres bezorgd wordt.
En ik vind dat Postnl die € 40,00 terug moet betalen.
Het is immers de fout van jullie postbezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Homan, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het enorm kwalijk te vernemen dat uw post verkeerd wordt bezorgd en u een poststuk bent misgelopen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Ik zie dat mijn collega van de telefonische klantenservice een melding heeft uitgezet betreft het missende poststuk. Omdat hier al actie in is ondernomen zou ik graag nog een melding uit willen zetten betreft de verkeerde bezorgde post. Zou u ons daarvoor kunnen vertellen op welke adresseren uw post terecht is gekomen en wanneer dit is gebeurd? Ook zou ik graag bevestigd hebben dat wij deze poststukken hebben bezorgd. Daarom wil ik u vragen de frankering te bekijken op zoek naar een PostNL logo. We horen graag van uw. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juli 2018 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Homan,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door