Klacht: Post verdwijnt

NL13712 op 13 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op mijn app die ik van de post heb krijg ik een dag tot 2a 3dagen voor dat de post word bezorgt een foto van de post die bezorgt gaat worden handig toch nou vol smart hang ik aan mijn brieven bus.
wat schetst mijn verbazing dat er regelmatig post gewoon niet bezorgt word ook niet de dag er na ook een week later niet hoe kan dat waar blijft mijn post ?

ik wil gewoon mijn post is dat raar

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2018 om 18:14 geantwoord

Geachte heer Evers,

Als eerste wil ik u excuses aanbieden voor de late reactie. In december zijn er ontzettend veel klachten ingediend op deze klachtenpagina en ik kom nu pas aan uw klacht toe.

Ik kan me voorstellen dat u het naar vindt om voor niks in uw brievenbus te kijken. Vroeger was het niet mogelijk om aan te geven wanneer we verwachten post bij u te brengen, maar dat is sinds vorig jaar via de app wel mogelijk. Echter gaat het hierbij om een verwachting. Post is niet te volgen vanwege het ontbreken van een trackingcode en hiermee kunnen we u nooit de zekerheid geven dat een poststuk op een bepaalde dag bij u aan zal komen. In de drukte rond de feestdagen werd post binnen drie werkdagen bezorgd en uiterlijk duurt dit (altijd) vijf werkdagen. Het is dan ook het beste om geduld te houden wanneer u een lege brievenbus aantreft.

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door