Klacht: post van de buren op de hoek bij ons op de mat.

op 10 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatigstructureel ligt de post van de buren op nr 18 bij ons op de mat. Dit is een hoekhuis aan het einde van de straat met een grote voortuin waar de bezorger omheen moet lopen. Het is post via Postnl ; heb hier specifiek op gelet !! Ben het een beetje beu aan het worden om steeds de post verderop te brengen omdat de bezorger hier dus duidelijk geen zin in heeft !

Gewenste Oplossing:

Graag de persoon hierop aanspreken dat fit toch écht de bedoeling niet is !

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2018 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Van Amsterdam,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u zeer regelmatig de post ontvangt van huisnummer 18 in de straat. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht heb ik doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de postbezorging op uw adres. De leidinggevende zal actie ondernemen door de bezorger(s) aan te spreken en zal erop toezien dat er extra aandacht aan de aflevering van de post opw uw adres zal worden besteed. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor deze gang van zaken.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Sweeny