Klacht: post raakt zoek komt niet aan

op 20 oktober 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb een webshop dus verzend veel in een enveloppe maar deze komen regelmatig niet aan .
heb onlangs een duur setje op de post gedaan aan mijzelf geadresseerd maar niks aangekomen .
het gaat via de brievenbus in de houten hoek ,meschien heeft u daar wat aan en waar blijven dan de spullen .
wie gaat dit betalen.

Gewenste oplossing

controle waar of wie de spullen mee naar huis neemt moet iemand van de post zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 oktober 2010 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bij het verzenden briefpost is er, volgens onze Algemene Voorwaarden, bij verlies geen recht op schadevergoeding. TNT Post is alleen aansprakelijk voor zendingen die met een aanvullende dienst “verhoogd aansprakelijk” worden verzonden.

Er is per email een formulier naar de klant gezonden, zodat er een onderzoek kan worden ingesteld naar de zending die niet is aangekomen. Dit is mogelijk omdat de inhoud goed te omschrijven is. De klant zal hierover schriftelijk worden geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door prolima