Klacht: Post pakket kwijt in sorteercentrum

k_ha op 11 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een stuntstep (waarde 170 euro) verzonden via PosNL. Gewoon standarad verzending gebruikt en zie in T&T dat hij aangekomen is in het sorteercentrum. Daarna gebeurde er echter niets meer!
Onderzoek in laten stellen maar ze hebben niets meer gevonden! Waarschijnlijk gewoon door een medewerker meegenomen dus…
Brief ontvangen dat ik pech heb en dat er gene enkele verantwoordelijkheid bij PostNL ligt volgens de voorwaarden.
Dit is niet de eerste keer dat iets weg raakt.

PostNL moet de verantwoordleijkheid nemen voor alle verzendingen met T&T code waarbij dudielijk blijkt dat deze in het process is verdwenen.
Vergoedding van de schade. daranast lijkt het me voor d ehand liggen dat er, gezien het aantal problemen dat ik de laatste tijd meemaak en hoor van anderen een onderzoek plaatsvindt!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 januari 2018 om 12:31 geantwoord

Geachte heer Heida,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat dit pakket nog niet bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er sinds 6 december geen aanvullende scans voor dit pakket meer zijn gemaakt is er verder onderzoek gedaan, om te achterhalen waar het pakket gebleven is en waarom deze niet bezorgd is. Het onderzoek heeft echter geen positief resultaat opgeleverd. Mijn collega heeft u hier op 21 december een e-mail over gestuurd.

Aangezien dit pakket als standaard pakket zonder aanvullende verzekering is verstuurd, is het niet mogelijk om over te gaan tot compensatie of schadevergoeding. Mijn excuses voor het ongemak. Hopelijk kunt u samen met de geadresseerde een passende oplossing treffen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door