Volledigheidshalve doe ik u ook nog even de reactie toekomen die ik vandaag mocht ontvangen op onze vraag waar ons pakket toch is gebleven. U weet wel in het kader van het aanleveren van info zodat het probleem nu eens opgelost kan worden- slechts voor de 8e keer.
Dus nee de melding is niet verholpen en contact opnemen met de klantenservice lijdt evenmin tot een oplossing. Graag verneem ik van u hoe u het pakket gaat traceren en gaat afleveren op het adres van de ontvanger? Het pakket is in uw bezit sinds 11 september 2020.
Bedankt voor uw bericht.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor u is. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.
Aan de hand van de Track & Trace code heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek nodig. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender. De afzender kan bij PostNL, als opdrachtgever van deze zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.
Ik ga ervan uit u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/contact.
Met vriendelijke groet,
A.
Klantenservice Consumenten
Hoe kan het dat ik als afzender eerst te horen krijg dat er een onderzoek gestart zal worden om vervolgens afgepoeierd te worden met het verhaal dat ik helemaal geen onderzoek kan laten starten en dat de ontvanger daar om moet vragen?
Een bericht van postnl waar ik overigens niet op kan reageren. Daarvoor moet ik weer een nieuwe klacht indienen. Of bellen met de klantenservice die dan gewoon vertelt dat er een onderzoek loopt en dat ik moet wachten op de uitslag.
Overigens heeft het ontvangende bedrijf toegang tot de track and trace en zelf ook al onderzoek laten instellen dus dat is evenmin een oplossing die lijdt tot afleveren van het pakket door POSTNL.
Indien u het pakket niet wil afleveren, verzoek ik u hierbij daarom om restitutie ter waarde van het verdwenen pakket. Ik hoor graag van u.