Klacht: Post nl raakt pakket kwijt en verder is het haar verantwoordelijkheid dan blijkbaar niet

eigenaar verdwenen pakket op 28 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 september heb ik een pakket geretourneerd voor Yarkona bv via de JUMBO in Utrecht. Op 22 september is het pakket nog altijd niet bezorgd. PTT weigert een onderzoek in te stellen en doet niets met ingediende klachten.

Pakket is niet bezorgd en wij kunnen als klant naar een schade vergoeding fluiten.

Gewenste Oplossing:

Pakket bezorgen of volledige schade vergoeding.

Ik heb gebeld, tig keer gemaild en klachten chats gevoerd maar er is nooit een oplossing geboden. Ik moet altijd maar wachten en verder gebeurt er nu al 10 dagen niets. Omdat ik aanneem dat postaal weet wat ze doen kan ik inmiddels ook naar een vergoeding fluiten want dan had er actie moeten worden ondernomen binnen 7 dagen blijkbaar. Toen ik daarover mailde en belde weigerde postaal mijn klacht echter in behandeling te nemen.
Ik ben tevreden waneer postnl haar problemen oplost en niet afwentelt op mij als klant.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket - de postcode en huisnummer van de ontvanger. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 september 2020 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht eigenaar verdwenen pakket

4 jaren geleden - En voor het geval hoe u wilt weten hoe dat er dan uitziet in track and trace nou ongeveer zo Bezorgtijd nog onbekend Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt Waar wordt je pakket bezorgd? Feeder One Retour goederen Oosteinde 16 Nederland 9301ZP RODEN Nederland De reis van je pakket Volg het stap voor stap 14 september 4:15 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt Bezorgtijd nog onbekend 12 september 13:17 Zending is ontvangen door PostNL 11 september 12:54 Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Helaas kan ik geen verder informatie over uw eerdere contacten of het toegezegde onderzoek vinden. Heeft u deze met dezelfde gegevens aangevraagd als die u hier doorgeeft? Verder ontvang ik graag nog de Track Trace code. Ik kan dan voor u nakijken wat wij nu precies wel en niet voor u kunnen betekenen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

eigenaar verdwenen pakket

Heeft op 29 september 2020 om 21:10 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Volledigheidshalve doe ik u ook nog even de reactie toekomen die ik vandaag mocht ontvangen op onze vraag waar ons pakket toch is gebleven. U weet wel in het kader van het aanleveren van info zodat het probleem nu eens opgelost kan worden- slechts voor de 8e keer.

Dus nee de melding is niet verholpen en contact opnemen met de klantenservice lijdt evenmin tot een oplossing. Graag verneem ik van u hoe u het pakket gaat traceren en gaat afleveren op het adres van de ontvanger? Het pakket is in uw bezit sinds 11 september 2020.

Bedankt voor uw bericht.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor u is. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Aan de hand van de Track & Trace code heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek nodig. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender. De afzender kan bij PostNL, als opdrachtgever van deze zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

Ik ga ervan uit u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/contact.

Met vriendelijke groet,

A.
Klantenservice Consumenten

Hoe kan het dat ik als afzender eerst te horen krijg dat er een onderzoek gestart zal worden om vervolgens afgepoeierd te worden met het verhaal dat ik helemaal geen onderzoek kan laten starten en dat de ontvanger daar om moet vragen?

Een bericht van postnl waar ik overigens niet op kan reageren. Daarvoor moet ik weer een nieuwe klacht indienen. Of bellen met de klantenservice die dan gewoon vertelt dat er een onderzoek loopt en dat ik moet wachten op de uitslag.

Overigens heeft het ontvangende bedrijf toegang tot de track and trace en zelf ook al onderzoek laten instellen dus dat is evenmin een oplossing die lijdt tot afleveren van het pakket door POSTNL.

Indien u het pakket niet wil afleveren, verzoek ik u hierbij daarom om restitutie ter waarde van het verdwenen pakket. Ik hoor graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door eigenaar verdwenen pakket