Klacht: post niet bezorgd

snuffelaar16 op 17 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 02-07-2018 een briefpakket op de bus gedaan en deze was op zaterdag 07-07-2018 nog steeds niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

Zodra het briefpakket bezorgd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Harbers, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat er op maandag 2 juli een briefpakket op de bus is gedaan die op zaterdag 7 juli nog steeds niet was bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen waar het poststuk zich bevindt. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: • Bent u de afzender of geadresseerde van de zending? • Indien afzender; wat is het adres van de geadresseerde? • Indien geadresseerde; wat is de naam van de afzender en heeft de afzender aan u bevestigd dat het poststuk via PostNL is verzonden? • Wat is de inhoud van de zending? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik ben de afzender van de zending : H. Harbers, Didamseweg 16 6986 AD Angerlo. De geadresseerde is: Lot Kolen, Hermelijnstraat 16, 6026 WB Maarheeze. Het pakket is tot op heden nog niet bezorgd in Maarheeze Enkele kleine stukken kinderkleding in bruine A4 enveloppe met schermfolie aan binnenzijde. Met vriendelijke groeten, Harm Harbers

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2018 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Harbers,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, door middel van deze melding zullen we onderzoeken of er meer problemen zijn geweest in het betreffende postcodegebied om zo verbetering aan te brengen in de kwaliteit van de bezorging. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de postbezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door